fredag 28 september 2012

2 dagar 5 timmar 4 minuter 35 sekunder till start

Idag har et varit en hektiskt dag. Vi har ju faktiskt en liten att ta hand om och vissa dagar händer det mer på än andra ;)
Andreas skulle gjort en hälsokontroll där han skulle ta kolesteroltest och konditionstest bl.a. Detta blev tyvärr inställt då hans läkare snubblad på väg in till mottagningen på gymmet och skadade sig så pass allvarligt att hon inte kunde arbeta. Hoppas hon repar sig snabbt!

På måndag kommer vi istället att mäta kroppsfett med en sådan där pincett/tång kommer ju inte alls ihåg vad den heter. Kanske någon vet?!

Louise på Livingroom kommer att göra denna mätning på oss. Jag (Josefine) kommer också ha mitt första träningspass med henne. En timmes PT - träning. Det känns lyxigt att starta med, bra också att få hjälp så här i början, det var ju trots allt 10 månader sen jag tränade sist. Efter ett besök på Mvc har jag fått lite restriktioner med min träning, inget som gör att jag måste avbryta fighten, men berättar om detta i ett kommande inlägg.

Louise som ska hjälpa oss med träningen och mätningen på vårt gym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar