måndag 15 oktober 2012

Bättre hy.

Det var lite kul när jag i morse läste Jarkkos blogg. Jag hade tänkt skriva att det känns som om min hy är så mycket bättre, och Andreas har märkt samma sak. Och just idag skriver Jarkko det, härligt sammanträffande. Men faktiskt så har min hy i ansiktet blivit mycket finare. Har haft lite problemhy och har alltid sminkat över de röda, prickiga kinderna, men nu har jag till och med glömt sminka mig. Och det är ett gott tecken. ;) Skulle aldrig ske innan då jag tyckt att det är jobbigt att visa mig och mitt torra röda ansikte. Vi blir alltså inte bara starkare och smalare utan får fin hy också. Är glad att vi gjorde det här!


Vi är lika lena och fina i hyn som en babykind - nästan ;)

4 kommentarer:

  1. Jag kör också FF och har märkt precis samma sak, hyn blir bättre :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag visst är det underbart, själv hade jag väldigt torr hud förut, men nu är det nästan helt borta.

      //Andreas

      Radera
  2. Hittade hit via Fitnessfighten på Facebook. Väldigt glad att jag gjorde det!
    Börjar själv den 1 november och nu går jag ALL IN! Ska följa till punkt och pricka. Har en dag inplanerad för fest, 24 november ska jag ut med mina väninnor och äta och gå på Ladies night. En dags synd ska väl inte förstöra så mycket hoppas jag?! Och så mycket synd tror jag inte att det blir heller :)
    Strunt i mig nu. Ska bli intressant och se era slutliga resultat!
    Måste vara väldigt peppande att ni båda kör? Ni är i samma sits.

    Jag ska försöka att enbart träna denna timme och program för att se. Det är ju en rekommendation. Promenader kommer jag att lägga in som vanligt.

    Hur gör ni med maten? Skriver ni veckomenyer?
    Hejja på er!!

    SvaraRadera
  3. Hej.

    Vi önskar att vi kunde göra veckomenyer, men vi är ganska dåliga på det, men vi brukar följa Stefansblogg på FF-sidan han har mycket bra recept på allt möjligt.
    Trodde det skulle bli tuffare med kost och träning med det funkar bra, sötsuget finns där ännu fast det är lätt att ta kontroll över.

    Lycka till i November.

    SvaraRadera