tisdag 2 oktober 2012

Dag 2

Godmorgon dag två och träningsvärk. Axlarna och armar känns mest. Jag (Josefine) har ju som sagt inte tränat sen i december förra året så det var väl att räkna med. Klarade dock av träningspasset mycket bättre än vad jag trott, konditionen var jobbigast faktiskt. Louise som var min PT för dagen sa att jag hade bra styrka och kontroll i magen vilket jag inte trodde jag skulle ha. Ett bra första pass helt enkelt. Jag har ju fått anpassade övningar av Betina (worldofshape). Så de två sista övningarna som bred knäböj och crunch får jag inte göra. Repeterar andra övningar då istället.

Nu ska vi äta frukost sen ska vi i väg och köpa hantlar. 4 kilos och 1 kilos hantlar kommer jag behöva. Mitt träningspass kommer äga rum här hemma idag. Fick en del bra tips av Louise hur jag kunde lägga upp träningen på hemmaplan, så hoppas det går bra.

Kämpa på andra dagen! Sötsuget försvann visst inte på en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar